lindabergh

Floxx

Kategori: Allmänt

Hejhej :)


Hoppas ni mår bra och att det är lite vår hemma! Enligt min mobil så har vi 18 grader just nu! Har haft det värre ;)

Igår i "skolan" så körde vi lite free-pouring (vi skulle nu försöka hälla ur två flaskor samtidigt, lättare sagt än gjort) , flair (snurra flaskor, jag suger nått så fruktansvärt!!!) och hade likörprovning 40 stycken blev det sammanlagt, sockerkicken enorm. Dave (läraren) kan ordet sliskigt och det kan beskriva vår eftermiddag *skratt*!

Igår gjorde vi tacos till middag alla 5, de hade inte alla ingredienser som hemma så det smakade lite underligt men jag tyckte att det funkade ändå! Sen tog vi en power-nap efter att jag och Robert skrattat halvt ihjäl oss åt Big Brothers skräcknatt!

Sen blev det fix innan vi drog ut. Vi började såklart på Roxy, det var releaseparty där för ngn internet sida som heter Floxx, vi fattade inte riktigt hur det funkade men det var typ dating av ngt slag. Drinkarna är i det närmsta gratis för oss då vi har rabatt (vi betalar 1,5 eller 3 pund beroende på drink)
Sen skulle vi dra vidare men vi hade ingen aning om vart vi skulle så efter att vi irrat omkring, tagit fel buss och taxi hem igen så blev det lite avslagen stämning på en annars grym kväll!

Det bor en australiensisk tjej i vårt rum och hon satte sitt alarm tidigt och snoozade i typ 2 timmar. Tack för den liksom. Ska nog ta en nap snart är riktigt trött!

Idag var jag och Robin på Oxford Street och shoppade, hittade några fina plagg :) Behövde lite svart (när vi ska jobba på Roxy så är det helsvart tröja som gäller, och jag hade bara med mig en med lite längre ärm, tur att H&M finns här med hihi) Topshop och Primark fick också besök av oss och jag fick med mig påsar hem haha!

Nu ska jag snart skypa med Anders, sen sova en stund och se vad kvällen för med sig!

Ta hand om er!

Puss



Floxx!



Jag (som ser asfet ut), Skåne(Christoffer), Robin och Anton på Roxy!



Dave gjorde en drink till mig, notera att han tände eld på passionsfrukten. Coolt och gott :)



Bromance i taxin! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: